24 Mayıs 2013 Cuma

Teen Wolf dan Replikler

 Derek: Kan görünce bayılıyor musun?
Stiles: Hayır, ama kesik bir kol görünce olabilir..!


Alpha: Kullanıcı adı Allison mı ? Ayrıca şifresi de Allison öyle mi?
Stiles: Hala onu süründe istiyor musun?


Stiles: Lydia, o küçük şirin kıçını kaldır ve benimle dans et.


"İğneleme yapmak benim tek savunmam." -Stiles Stilinski



Şerif: Olamaz, neden oğlum sahaya doğru koşuyor?
Melissa: Çünkü o takımda.
Şerif: Öyle.
O takımda, o sahada!Benim oğlum sahada.!


Annesi:Yaşıyormusun.?
Scott:Hayır.

Stiles:''Doğru.Kedi kadını mı oynamak istiyorsun?Ben Batman'in olurum.''


Şerif:Jackson Whittmore'un 15 metre yakınına yaklaşmayacaksınız.
Stiles:Peki ya okulda.?
Şerif:Ondan 15 uzakta olan sınıflardaki derslere katılabilirsiniz.
Stiles:Tamam.Peki ya aynı anda tuvaleti kullanmamız gerekirse.?
(Şerif tersce bakar)
... Stiles:Tutarım o zaman
 
 
Allison:Bir şeyler yapmalıyız çünkü son iki haftadır onu tamamen görmezden geldik.
Scott:O Stiles'ı son on yıldır görmezden geliyor.
Stiles:Ben henüz onun radarına giremedim diye düşünmeyi tercih ediyorum.
 
 
Babası:Ne yapıyorsun.?
Stiles:Ev ödevi.
Babası:Yaz tatilindeyiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder