23 Mayıs 2013 Perşembe

Bu Sene İyi Geçmedi..

http://www.youtube.com/watch?v=TSOsZSNcOFk

  Gerçekten bu sene iyi geçmedi söylemeden edemeyeceğim. Düşündüğümden çok farklı bir noktada hayatım insan gerçekten hayatına söylendiği kadar yön veremiyor. Her şey olacağına varıyor. Üzülmenin alemi yok ananem hep nerde trank orda bırak der. Annemse olmuşla ölmüşe çare yok der hep. Haklılar işi biliyor bu gacılar :) Hayatınıza fazla takılmayın planlar yapmayın cidden üzülmezsiniz. Ayrıca üzülücem diye hiçbir şeyden vazgeçmeyin mutluluğa bu kadar takılmayın herkes mutlu olmak zorunda değil, hayatta ağlamanız gereken şeylerde var, yalnız kalacağınız durumlar var ama mutlulukta var her şey insanlar için.. Üzgün olanları avutmaya çalışmayı sevmiyorum bunu yapmıyorum zaten çünkü insan üzülmeden anlamıyor nedense.
      Kendime yeni bir ben lazım sürekli aynı insan olmak sıkıyor bu söylediğim yanlış anlaşılmasın 180 derece bir dönüşten elbette ki bahsetmiyorum. Sadece daha farklı günler sıradışı olağanüstü şeyler yaşamanızı dilerim. Bundan başka hayatımız yok ne yaşarsak o kadar iyi.. Kendinize iyi bakın, sağlıcakla..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder