27 Mayıs 2013 Pazartesi

Bazı Şairler ..İçten :Arzu Eşbah

#Bazen sadece yorgun oluyor insan, ne küs ne yalnız ne de âşık!

#hatırlat bana
bir gün
çok
ama çok mutlu olduğumda
yazayım bir köşeye
'her geceden sonra sabah olur mutlaka'


#oysa kimse kimseden
gidemez daha gelmeden
gelseydin giderdin
ve ben ağlardım sen giderken
gamzemde bir bahar solar
şiirler dökülürdü gözlerimden


#yürüyordum önce. size geliyordum yani ürkek ürkek
bir elimde kırık dişli tarak bir elimde dibi delik heybe
koştum sonra. konuştum. duruldum.
sesimi getiremedim ya düşümde size
sadece sustum

#Herşeyin
hiç-bir-şey
herkesin
hiç-kimse olduğu
öylesine bir yerdeyim;
 geçer diyor annem..

#Çiçekçi öldü çocuk. ve biz tuttuk
onu gömdük bir kuşun kanadına

oturduk sonra. sustuk.
sadece sustuk
ben akşama sarıldım
akşam sıkıca yokluğuna

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder