23 Mayıs 2013 Perşembe

Bazen Çok Üşengeç Oluyorum


Belki bu kadar değil ama gerçekten çok üşengeç bir insanım. Şuan aslında yazmayacaktım da..
Nelere üşenmiyor ki insan ? Garfield in sözündeki gibi İstesem aşık olabilirim ancak çok üşeniyorum.. Aşık olmaya üşeniyorum yemek yemeğe üşeniyorum yemek yemek yaa dünyanın en güzel şeyine. Uyumaya üşeniyorum kalkmamak için. Ders çalışmayı söylemiyorum bile  kitap okumaya, alışverişe, okula gitmeye, film izlemeye her şeye üşeniyorum bu aralar depresyonda mıyım neyim ben?? Yaz geldi ben hala kış modundan çıkamadım evden çıkmıyorum hiç mesken tuttum sanki biri beni kanepeye yapıştırmış gibi kalkamıyorum o lanet olası üçlü koltuktan sıkıldım bee kendimden sıkıldım. Okullar bi bitsin varyaa :D Yazın çok eğleneceğim kendime söz veriyorum şimdiden başlıcam planlara :D İyi bir yaz geçirmeniz dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder