21 Mayıs 2013 Salı

Bir Demet Tiyatro

İlk 1995 yılbaşında yayınlanmış iyiki yayınlanmış.7 sezon 138 bölüm devam etmiş.Hala izliyorum çok iyi karakterleri olan bir projeydi.Mükremin,Lütfiye,Asuman,Tribüşon..Çok güzeldi bee şimdi bunları bilmeyen bir nesil yetişiyor.Bunlarla gülmek farklıydı.Şimdi bir derleme yaptım hatırlayalım bir demet gülümsemeyi...

Feriştah
-Mükremin, kimsesiz gecelerimin tespihli prensi.
-Edele mülkün temelidir.
-Birden kapıda o beliriverdi. Aman Allah’ım bi insan kapıda ancak bu kadar belirebilirdi. Kapıdan önce edeleleri girdi, edelelerinden ancak yarım saat sonra vücudunun geri kalan kısımları içeri girebildi.
-Ardık burama gadar gelmişti. Buram neresiydi bilmiyordum. Tek bildiğim buram buram terliyordum ve bir buhranın tam ortasındaydım.
-Numaağn, karşıdan karşıya geçerken sağına soluna bakma emi!
-Benim gibi gevrekliğinden sual olunmaz bir kadının kocası meşe ağacından yapılmış ve ben onu yakmak istiyorum. Geceleri randıman alamıyoruz, bari gündüzleri sobanın içinde faydasını görelim, değil mi?

En sevdiğim karakter bu o yüzden bundan başladım şimdi karışık gidelim biraz.

Mükremin: Dolar elbet bir gün düşer. Ama bizim sevdamız yerçekiminden etkilenmez.
Lutfiye: Gözlerime inanamıyorum. Kulaklarımı ciddiye alamıyorum.
Saldıray:Saldıray şöyle yap, Saldıray böyle yap. Kimse de demiyor ki bir derdin bir sıkıntın var mı? Doğru düzgün sevişebiliyon mu?
Eyvah Necdet:Basbaya bi insan görüntüsü içinde tek hücreli bir canlı zekası yani sana baktıkça tabiata bir kat daha hayran oluyorum.
Mükremin: Hdi naşş! I want to see your ense traşş!!
Züleyha:Zaten benim kaderim bu.Allah yazar ben çekerim.
Saldıray:Yalanım varsa şuradan şuraya sevişmek nasip olmasın.
Mükremin(Asuman a): Şimdi sen vapura binince balkona çıkıp denize bakacaksın ya dalgın dalgın, aldırma; bizim sevdamız daha büyük ondan.
Saldıray:İkiz yatakta yalnız yatılır mı?
Mükremin:Geçiyordum, hayal kırıklığına uğradım.
Saldıray:Geçen bir arkadaşla sevişiyoz.
Mükremin:Senin bu gözlerinden nereye gidiliyor? Ben içeride kayboldum da.
Eyvah Necdet:Sen hiç kurbağaları düşündün mü Züleyha??
 
 
 
Burhan: Hanım başlıycam senin dizine ha!!
Telviye: Artık çok geç Burhan Bey, 300. bölüm oldu, başlasan da anlamazsın.
 


Mükremin : Ya seni seviyorum da seni sevmeyi eskisi kadar sevemiyorum hani eskiden seni sevmenin birbirimizi sevmenin değişik gevrek bir tadı vardı seni güldürmenin lezzeti damağıma yerleşir orada mutlu mesut yaşardı. Yani bir şey olduğu vakit ilk bunu koşayım gideyim Asumana gideyim tarzı haberci telaşı olurdu.
Asuman : Şimdi ne oldu peki ?
Mükremin : Bilmiyorum Asuman , bilmiyorum. Kalbim bir kuyunun dibindeki bir suyun içinde nefes almaya çalışan bir gariban. Yukarı tırmanmaya çalışıyor ama ne yapsın kuyunun duvarları düz. Kuyunun duvarları ıslak.


Eyvah necdet: Sen hiç kirpileri düşündün mü züleyha?           
leyha:Yoo, niye ki?           
Eyvah necdet:Sevişirken en çok acı çeken hayvanlardır...

-Beyninizi ütületmiş, faydalı kısımları dümdüz etmişsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder