25 Mayıs 2013 Cumartesi

Bazı Şairler Çok Okunulası : Ali LİDAR

*Hiçbirimiz, hayalimizdeki insanın hayalindeki insan değiliz sanırım. bu geç kalışların başka açıklaması olamaz çünkü…

*Adın üç kere geçti, saçma sapan bir filmde.
Yalnız olsam, çok ağlardım ama annem bakıyordu. .
“Anne” dedim,
Hadi çay koy da içelim.


**İnsanlarla marullar arasındaki en büyük fark; marulların, marullarla insanlar arasındaki en büyük farkı fazla umursamamalarıdır. Bir insan eğer isterse oturup saatlerce insanlarla marullar arasındaki en büyük farkın ne olduğunu düşünebilir. Oysa hiçbir manavda bunu mesele yapan bir marulla karşılaşmazsınız..
Sonuç : Galiba marullar bizden daha akıllı…


*Ben seni severim sevmesine de toplum buna hazır değil..



*Ben seni severim aslında da düzenim bozulur diye korkuyorum
Durduk yere başımıza saçma sapan bir aşk çıkar
Sinemaya gitmeye ele ele tutuşmaya falan kalkarız
İşin yoksa çiçek al, saç tara, parfüm sık.
Küsmesi, barışması, ayılması, bayılması
Hatta eninde sonunda kaçınılmaz ayrılması
Meyhanede tanıdığım gerzek bir filozof vardı!
Güzel kadınlar insanın ömrünü uzatır derdi.
Bir sürü güzel kadın girdi hayatıma
Hepsi ağzıma sıçtı..

*...Öyle bir bak ki bana, hırçınlığım gözlerinin buğusundan utanıp kendi kendini yok etsin.
**Türk kadınlarıyla yeteri kadar ilgilenmiyorsunuz beyler. Yoksa bir insan durduk yere, patlıcandan reçel, kabaktan tatlı yapmaz..

*Bir insan nasıl sevilir hatırlamıyorum..

**Benim onu sevmemin nasıl bir mucize olduğunu bilmiyor.

*İçimden geçenleri bilse, koşup boynuma sarılır...

*Bana başka gülüyor, ben de seni sevecek gibiyim ama daha değil der gibi gülüyor. Bekle diyor sanki bana. Ben de bekliyorum.

***Bir insanın ötekini sevmesi bu kadar zorken  -içimizden geçen- bu çağda ben kalktım seni sevdim, bir anlamı olmalı.

*Dünya denen şey ne büyük yalnızlık.

*Kafamda susmaları için yalvardığım sesler var.

*Uygunsuzum
Ve uykusuzum
Kesilsin artık sesim
O, gelsin
Üstümü örtsün
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder