29 Mayıs 2013 Çarşamba

Başlık koymak çok zor be

Şimdi üst üste bir sürü şiir şair falan yazınca siz dediniz nolır? Haklısınız valla nolıır? Bende anlamadım içimden edebiyat sevgisi fışkırıyor bu aralar. Yazın gelmesiyle  kitaplar da geldi dünyama kışın daha çok okunsa da yazın ayrı bir güzelliği var. Her neyse bu ara hayat (artık bok benzetmesini yapmıyorum boka haksızlık olduğunu düşünüyorum çünki) tahmin ettiğiniz gibi iyi değil ne zaman iyi oldu ki! Hep bir sıkıntı hep bi stres valla sıkıldım yaa bu nedir arkadaş? Şimdi diyosun sen çatlaksın kızım senin hayatın böyleyse biz napalım? sen de haklısın be arkadaş..
Bu ara en fazla yaptığım şey müzik dinlemek müzik zevkimden daha önce bahsetmedim hiç. Türk sanat müziği hayranlarındanım. Cidden Zeki Müren olsun Samime Sanay, Behiye Aksoy, Müzeyyen Senar...Tabi sadece böyle müzik dinlemiyorum. Yabancı da dinliyorum Bruno Mars mesela sonra Rihanna, Moby, Adele, The Rock Mafia, Justin Timberlake, Eminem, Nirvana, Oasis, Olly Murs, The Lumineers...Türklerden de dinliyorum tabi başta Sıla, Sezen Aksu, Candan Erçetin, Teoman, Duman, Nil Karaibrahimgil, Ahmet Kaya, Barış Manço, Cem Karaca...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder