23 Mayıs 2013 Perşembe

Bazı Yazarlar Çok ..İyi: Murat Menteş

Bu adamı çok seviyorum, gözlükleri de bir harika benim gözlüklerimden :) Bu sene çıkan ama maalesef üşengeçlikten kalkıp kıçımı alamadığım Ruhi Mücerret kitabını merakla bekliyorum. Kitabı almadan internette geniş kapsamlı bir araştırma yaptım herkes beğenmiş herkesten bir şeyler var kitapta.  Murat Menteş'ten seçmeler..

* Gökle bir olmadıkça, yerle bir oluyor insan…
*Bir lafı nerenden anlarsan orana girer.
*Kaderini çizerken cetvel kullanamazsın.
*Dünya görünmüyordu aşkın çatılarından.
*Senin yapmaya çalıştığın şey “kum fırtınasının ortasında şekerleme..
*Ete kemiğe bürünmüş bir saçmalıktım.
** Bir insan acıdan delirdiğinde, diğerleri onun acısını değil, deliliğini görürler.
*Eğer bu bir roman olsaydı, sen ve ben şimdi aynı sayfadaydık.
*Çok sevmek, sonsuza dek kavuşmamak için ideal bir yöntemdir.
*Ne zaman düşünmeye başlasam kafam karışıyor.
**Her şey onunla aramızda kalsın isterdim. Dünya aramızda kalsın, tarih aramızda kalsın, kelimeler aramızda kalsın.
*Kadın karar verene erkek anlayana kadar ömür bitiyor.
*Seni bana sevdiren,
elbette gönlüme de bir yol çizecektir.
Yani demem o ki; takdir-i ilâhi…

**Oysa, vücudumda tek bir romantik hücre bile yok sanırdım.
*Bütün şarkılarda senden bahsediliyormuş, onu fark ettim.
**Mezar taşıma altın harflerle " Nutella nın tadı hala damağımda" yazdıracağım!
*Ona aşık olmak, cehennemde çakmaklara gaz doldurmak gibi bir şeydi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder