21 Mayıs 2013 Salı

Sanırım Gerçekten Çatlağım

Aslında çatlak mıyım bilemiyorum ama puantiyeyi çok seviyorum.Atlarıda çok severim ve keman çalmak çok güzel bi duygu.Tek hayalim puantiyeli derisi olan ve keman çalan bir AT..

Sonra gülmeyi çok severim ama çok neşeli insanlar itici gelir bana ama insan mutlu olmalı..
Fotoğraf çekmeyi severim ama daha fotoğraf makinam yok..
Sayısalı anlıyorum ama sözelim iyi buda bir çelişki..
İnsanlara güvenme duygusunun verdiği güven duygusuna güvenmek istiyorum..
Uzun ve bazen yanlış cümleler kuruyorum ama anlaşılıyorum bazen anlaşılmadığımda olmuyor değil..
Saçım hep uzun olsun istemişimdir ama hep kestirmişimdir..
Bir çok blog açıp bıktığım olmuştur..
En sevdiklerimin başında gelen şeyde ÇİKOLATA'dır.
Nedense kitap okumayı sevmem en sevdiğim kitap Martı'dır..
Film senaryosu yazıyorum ama film izlerken sıkılıyorum bende replik okuyorum,sanırım en sevdiğim filmi kendim çekicem..
Yazmak saçma herşey boş ve dünya ölümlü neden bloggerim bilmiyorum bir çok şeyi bilmediğim gibi..
Eski latince öğrenmek isterim ama..
Herkesin istediği gibi çok yiyip zayıf olmak istiyorum..
Yalnızlıktan nefret ediyorum ama kimseyi yanıma yaklaştırmıyorum..
Dışarı çıkmaktan hoşlanmam dışarı çıkınca eve gitmek istemem..
Teoride herşeyi biliyorum ama praktikte bi halt beceremiyorum..
İnsanların benim hakkında düşündükleri beni ilgilendirmez ama bir çok şeyden elalem ne der diye vazgeçiyorum..
Çok kararsızım hiç hehh tamda bunu istiyorum dediğim olmamıştır..
Denizi hem çok sevip hem de çok korkuyorum..
Atlıkarıncalara bayılıyorum ancak dönen şeyler midemi bulandırıyor..
Pilot olmak çok isterdim ama yüksekten korkuyorum..
Uçaklara bayılırım bir sürü maket uçağım var ama hiç uçağa binmedim..
En çok bulutları severim..
Uçurtmalara bayılırım ama hiç uçurmadım..
Hep yumurta gibi çocuk benzetmesini yaparım ama ben yumurtaları sevmem...

Aslında herkes biraz böyle hep böyleyiz ilginç ve eşsiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder